Overslaan naar inhoud

Onze prijzen.

Onze prijzen zijn eenvoudig en duidelijk en we rekenen ook geen extra's aan voor bv toedieningen van medicatie, extra verzorging, snoepjes etc..

Per kat/dag 

Verblijf inclusief droge voeding en verzorging.........€ 14

Onze voorwaarden

Reservering

Reserveringen kunnen telefonisch, per e-mail of via WhatsApp worden geplaatst.

Een reservering is pas definitief na bevestiging door het kattenhotel en na betaling van een voorschot van 30%.

Betaling

Betalingen kunnen contant, via overschrijving of met Payconiq (tot maximaal € 250) worden voldaan.

De kosten voor verzorging, voeding en huisvesting van uw kat zijn in de prijs begrepen.

De reservering is voltooid nadat het kattenhotel een voorschot van 30% van het totaalbedrag van de klant heeft ontvangen.

De overige 70% van het bedrag dat de klant op grond van de verblijfsovereenkomst aan het kattenhotel verschuldigd is, dient te worden betaald (contant of via Payconiq) bij het brengen van uw kat(ten).

De dag van brengen en de dag van ophalen worden als volledige dagen aangerekend.

Indien de klant niet tijdig de volledige betaling voldoet, is het kattenhotel gerechtigd alle gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten aan de klant in rekening te brengen.

Bij eerder ophalen of later brengen van uw kat blijft de klant het volledige reserveringsbedrag aan het kattenhotel verschuldigd, tenzij anders is overeengekomen.

Indien uw kat later wordt opgehaald dan afgesproken, dient de klant de afgesproken prijs per extra dag bij het ophalen te voldoen.

Indien de klant zonder bericht uw kat niet binnen 7 dagen na beëindiging van de verblijfsovereenkomst ophaalt, zal het kattenhotel de klant per aangetekende brief sommeren om uw kat binnen 48 uur op te halen. 
Indien de klant hieraan geen gehoor geeft, heeft het kattenhotel het recht uw kat naar een asiel te brengen. 
De klant blijft in dat geval de volledige pensionprijs betalen, vermeerderd met de kosten voor het extra verblijf en de eventuele asielkosten.

Annuleringskosten

Indien de klant de reservering uiterlijk 2 weken voor de ingangsdatum annuleert, heeft het kattenhotel recht op het reeds betaalde voorschot van 30% van de totale kosten. De overige 70% hoeft niet te worden betaald.

Bij annulering van de reservering korter dan 2 weken voor de ingangsdatum, behoudt het kattenhotel het recht om de volledige kosten voor de gereserveerde dagen aan de klant in rekening te brengen.

Annulering bij ziekte of overlijden van de kat of de eigenaar is kosteloos, mits een schriftelijke verklaring van de (dieren)arts wordt voorgelegd.

Na ontvangst van deze schriftelijke verklaring zal het kattenhotel het reeds betaalde voorschot van 30% terugstorten.

Ophalen en brengen van uw kat

Het brengen en halen van uw kat gebeurt alleen op afspraak.

Het vaccinatieboekje/Europees paspoort moet de kat steeds vergezellen en blijft in het pension zolang uw kat er verblijft. Dit is een voorwaarde die ons is opgelegd door de Vlaamse overheid van dierenwelzijn.

Bij het brengen van uw kat wordt een verblijfscontract opgesteld. Dit contract, opgesteld in tweevoud (één exemplaar voor elke partij), dient volledig ingevuld en voorzien van de handtekening van de klant te zijn. Samen met de algemene voorwaarden geldt dit als bevestiging van de totstandkoming van de verblijfsovereenkomst.

Inentingen, verzorging, voeding en ziekte

Uw kat moet ingeënt zijn tegen kattenniesziekte (rhinotracheïtis), kattenziekte (panleukopenie) en leucose.

Deze vaccinaties mogen niet ouder zijn dan 1 jaar en niet jonger dan 3 weken wanneer uw kat in het pension verblijft. Dit is een voorwaarde die ons is opgelegd door de Vlaamse overheid van dierenwelzijn.

Het bewijs van de vereiste inentingen dient uiterlijk bij aanvang van het verblijf door de klant te worden afgegeven.

Als uw kat niet (goed) is ingeënt, kan uw kat niet worden opgenomen.

Uw kat wordt evenmin opgenomen als de klant geen geldig bewijs van de inenting heeft. In dit geval blijven de pensionkosten onverminderd verschuldigd.

Het kattenhotel verplicht zich tot een zo goed mogelijke verzorging van uw kat en behoudt zich het recht voor dit te doen op de wijze die het het beste acht.

Elk gastdier dient bij aanvang van het verblijf vrij te zijn van ongedierte zoals vlooien, wormen, teken, luizen of oormijt. Indien het kattenhotel de benodigde anti-vlooien- en/of wormenbehandeling moet toedienen, worden deze kosten, alsook de kosten voor het vlooienvrij maken van het kattenverblijf, aan de klant in rekening gebracht.

Indien uw kat een besmettelijke ziekte of aandoening heeft die een gezondheidsrisico oplevert voor andere katten, kan uw kat niet in het kattenhotel worden toegelaten.

Indien uw kat medicijnen gebruikt, dient de klant zelf voldoende medicijnen af te geven voor de gehele verblijfsperiode, samen met een gebruiksaanwijzing en de dosering van deze medicijnen. De medicijnen en de gebruiksaanwijzing moeten voorzien zijn van de namen van zowel de klant als uw kat.

Bij ziekte of een redelijk vermoeden van ziekte tijdens het verblijf van uw kat, heeft het kattenhotel het recht om op kosten van de klant een dierenarts te consulteren en, indien nodig, die maatregelen te treffen die de dierenarts nodig acht. In noodgevallen en bij hoge dierenartskosten zal het kattenhotel de door de klant opgegeven contactpersoon op de hoogte brengen. De dierenartskosten, inclusief voorgeschreven medicatie, dienen bij het afhalen van uw kat door de klant te worden voldaan.

Katers dienen vanaf 6 maanden gecastreerd te zijn.

In de prijs is droogvoer inbegrepen. Dieetvoeding of natvoer dient u zelf mee te brengen.

Als uw kat een speciaal dieet volgt en/of aparte voedingswensen heeft, dient de klant dit zelf te verschaffen, voorzien van de namen van zowel de klant als uw kat.

Aansprakelijkheid

Het kattenhotel is ten opzichte van de klant niet aansprakelijk voor schade en/of kosten ten gevolge van ziekte, verwonding, vermissing of overlijden van uw kat, behalve in gevallen van opzet of grove schuld aan de zijde van het kattenhotel.

De klant is verplicht om bij aanvang van het verblijf van uw kat alle gegevens aan het kattenhotel te melden die noodzakelijk zijn voor een goede en verantwoorde huisvesting en verzorging van uw kat.

De klant is aansprakelijk jegens het kattenhotel voor schade die wordt ondervonden ten gevolge van het niet melden of het verstrekken van onjuiste gegevens en documenten met betrekking tot uw kat.

Door een reservering te plaatsen, verklaart de klant akkoord te gaan met onze voorwaarden.

Privacyverklaring

De gegevens die wij van u bewaren, zijn de gegevens die door u zelf worden verstrekt bij het invullen van een verblijfsovereenkomst of het plaatsen van een reservering.

Wij noteren: uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, de naam en het telefoonnummer van uw contactpersoon en dierenarts, en de gegevens van uw kat.

Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het opstellen van de verblijfsovereenkomsten en voor contact met betrekking tot de reserveringen in ons kattenhotel.

Uw contactgegevens worden enkel intern door onszelf verwerkt en nooit met derden gedeeld.

Uw gegevens worden voor onbepaalde duur bewaard.

U kunt te allen tijde uw gegevens inzien, corrigeren of laten verwijderen, tenzij dit in strijd is met de wettelijke bepalingen waaraan wij moeten voldoen.